Az oldal a cookies-t (sütieket) használ. A weboldal böngészésével hozzájárulsz a böngésző aktuális beállításával a cookies használátához. 

Szállítási információk

Szállítás raktárról, azonnal


A Biosampon.hu webáruház legnépszerűbb termékei a raktárunkban mindig elérhetőek, így a rendelések jelentős részét azonnal ki is tudjuk szállítani. Szallítás raktárról

Szállítás belföldön: 1-3 munkanap

Célunk, hogy a vásárlók minél hamarabb hozzájussanak a rendelt termékekhez, és ezzel is szeretnénk a vásárlók minőségi kiszolgálását erősíteni. Ennek eredményeképpen amennyiben az összes rendelt termék a raktárunkban fellelhető futár szolgáltatásunkkal az ország bármely pontjára már másnap kiszállítjuk a termékeket, ha a rendelés 13:00 előtt beérkezik hozzánk!


Szállítási módok

  1. Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Szállítás díja belföldön

Utánvétes vásárlás esetén:

17.999 Ft-ig 1.200 Ft
18.000 Ft-tól 0 Ft

Előre fizetés (SimplePay bankkártya vagy banki átutalás) esetén:

17.999 Ft-ig 1.000 Ft
18.000 Ft-tól 0 Ft

Szállítás Magyar Posta futárszolgálattal:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

A feltüntetett bruttó szállítási díjak minden költséget tartalmaznak!

A rendelt termék(ek)et általában a rendelés napját követő 2. munkanapon veheti át.

Részletek

1) Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Amennyiben a megrendelt termékek raktárunkban elérhetőek, 1-4 munkanapon belül leszállítjuk a termékeket.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni.  A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Házhoz szállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össz tömege nem haladhatja meg a 40 kg-ot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.

CsomagPiac ügyfélszolgálat elérhetősége: 06-70-661-1523

Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06-1-767-8282



Rendelés státuszai

A rendelés státuszváltozásairól e-mailen értesítőt küldünk. Ennek segítségével a vásárló is folyamatosan értesül csomagjának aktuális állapotáról. A rendelés státusza a következő módon változik:

  1. Függőben lévő - A sikeresen feladott rendelés kezdeti státusza. Miután a vásárló a rendelés 4. lépésénél megnyomta a "Rendelés jóváhagyása" gombot, a webáruház "Függőben lévő" állapottal létrehozza a rendelést, és a feladott rendelésről automatikusan e-mailt küld a vásárló által megadott e-mail címre.
  2. Beszerzés alatt - Beérkezett rendelésben van legalább egy olyan termék, melynek beszerzése folyamatban van. A feladott rendeléseknél leellenőrizzük, hogy a rendelt termékek raktáron vannak-e. Amennyiben van olyan megrendelt termék, mely elfogyott raktárunkból, akkor kezdeményezzük a termék azonnali beszerzését. A honlapon jelzett szállítási határidők betartásával a rendelés mindaddig ebbe a státuszba marad, míg az összes rendelt termék be nem érkezik hozzánk.
  3. Kiszállítás alatt - A csomag kiszállítása folyamatban van. Miután partnerünknek (futár) átadtuk szállítás céljából az előkészítettt csomagot, akkor erre a státuszra állítjuk a rendelést. A rendelés visszamondására ilyenkor már nincs lehetőség.
  4. Teljesítve - Csomag átvétele megtörtént. Lezárjuk a rendelést, miután a vásárló átvette a csomagot.
Az oldal tetejére