Az oldal a cookies-t (sütieket) használ. A weboldal böngészésével hozzájárulsz a böngésző aktuális beállításával a cookies használátához. 

Szállítási információk

Szállítás raktárról, azonnal


A Biosampon.hu webáruház legnépszerűbb termékei a raktárunkban mindig elérhetőek, így a rendelések jelentős részét azonnal ki is tudjuk szállítani. Szallítás raktárról

Szállítás belföldön: 1-3 munkanap

Célunk, hogy a vásárlók minél hamarabb hozzájussanak a rendelt termékekhez, és ezzel is szeretnénk a vásárlók minőségi kiszolgálását erősíteni. Ennek eredményeképpen amennyiben az összes rendelt termék a raktárunkban fellelhető futár szolgáltatásunkkal az ország bármely pontjára már másnap kiszállítjuk a termékeket, ha a rendelés 13:00 előtt beérkezik hozzánk!


Szállítási módok

  1. Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Szállítás díja belföldön

Utánvétes vásárlás esetén:

13.999 Ft-ig 1.200 Ft
14.000 Ft-tól 0 Ft

Előre fizetés (SimplePay bankkártya vagy banki átutalás) esetén:

13.999 Ft-ig 1.000 Ft
14.000 Ft-tól 0 Ft

GLS csomagpontba történő kézbesítés esetén:

13.999 Ft-ig 1.000 Ft
14.000 Ft-tól 0 Ft

A feltüntetett bruttó szállítási díjak minden költséget tartalmaznak!
A rendelt termék(ek)et általában a rendelés napját követő 2. munkanapon veheti át.

Szállítás díja külföldre, a rendelés összegétől függetlenül.
Külföldre történő szállítás kizárólag előre történő banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges.


(EU 1. zóna)

Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
Szállítási idő: 2-5 munkanap.
 
5.600 Ft

(EU 2. zóna)

Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária
Szállítási idő: 3-6 munkanap.
 
5.800 Ft
 

(EU 2. zóna, vámkezelés szükséges!)
Liechtenstein és Svájc
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!

18.600 Ft

(EU 3. zóna)

Dánia, Franciaország, Olaszország, Írország
Szállítási idő: 4-8 munkanap.
 
9.400 Ft

(EU 3. zóna, vámkezelés szükséges!)

San Marino, Vatikán, Monaco, Nagy-Britannia
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!
 
22.100 Ft

(EU 4. zóna)

Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Málta, Görögország, Portugália, Finnország.
Szállítási idő: 4-9 munkanap.
 
11.500 Ft

(EU 4. zóna, vámkezelés szükséges!)

Norvégia 
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!
 
24.200 Ft
 

A feltüntetett árak tartalmazzák az áfát.

Részletek

1) Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Amennyiben a megrendelt termékek raktárunkban elérhetőek, 1-4 munkanapon belül leszállítjuk a termékeket.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni.  A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Házhoz szállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össz tömege nem haladhatja meg a 40 kg-ot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.

GLS Csomagpontba szállítás esetén a futárszolgálat SMS-ben küld tájékoztatót, hogy a csomag átvehető. Az értesítéstől számított 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy a csomagot átvegye.

GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: 06-29-88-67-00



Rendelés státuszai

A rendelés státuszváltozásairól e-mailen értesítőt küldünk. Ennek segítségével a vásárló is folyamatosan értesül csomagjának aktuális állapotáról. A rendelés státusza a következő módon változik:

  1. Függőben lévő - A sikeresen feladott rendelés kezdeti státusza. Miután a vásárló a rendelés 4. lépésénél megnyomta a "Rendelés jóváhagyása" gombot, a webáruház "Függőben lévő" állapottal létrehozza a rendelést, és a feladott rendelésről automatikusan e-mailt küld a vásárló által megadott e-mail címre.
  2. Beszerzés alatt - Beérkezett rendelésben van legalább egy olyan termék, melynek beszerzése folyamatban van. A feladott rendeléseknél leellenőrizzük, hogy a rendelt termékek raktáron vannak-e. Amennyiben van olyan megrendelt termék, mely elfogyott raktárunkból, akkor kezdeményezzük a termék azonnali beszerzését. A honlapon jelzett szállítási határidők betartásával a rendelés mindaddig ebbe a státuszba marad, míg az összes rendelt termék be nem érkezik hozzánk.
  3. Kiszállítás alatt - A csomag kiszállítása folyamatban van. Miután partnerünknek (futár) átadtuk szállítás céljából az előkészítettt csomagot, akkor erre a státuszra állítjuk a rendelést. A rendelés visszamondására ilyenkor már nincs lehetőség.
  4. Teljesítve - Csomag átvétele megtörtént. Lezárjuk a rendelést, miután a vásárló átvette a csomagot.
Az oldal tetejére